Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-854
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“ |
Authors: | Veigel, Anika |
Advisors / Reviewers: | von Wyl, Agnes |
DOI: | 10.21256/zhaw-854 |
Extent: | 74 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Integrative Körperpsychotherapie; Methode; Eklektizismus |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/854 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ba0117.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Veigel, A. (2010). Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“ [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-854
Veigel, A. (2010) Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-854.
A. Veigel, “Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-854.
VEIGEL, Anika, 2010. Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Veigel, Anika. 2010. “Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-854.
Veigel, Anika. Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-854.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.