Search


Results 46-60 of 144 (Search time: 0.055 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Dark Patterns - nur für manche dunkel? : Untersuchung digitaler Kompetenz als Einflussfaktor auf die Wirkung von Dark PatternsZimmer, Marcus; Oswald, Carmen; Mörgeli, Larissa
2022Brand activism in the 21st century : what makes brand activism authentic among millennials?Beurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Müller, Carmen Béatrice
2022Livestream-Commerce : Potentialanalyse von Livestream-Shopping für Schweizer OnlinehändlerZumstein, Darius; Stallone, Valerio; Keller, Vanessa
2022Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?Klaas, Michael; Rozumowski, Anna; Oschwald, Sandra
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022Der Einfluss auf die Wiederkaufs- und Weiterempfehlungsabsicht von Hygiene- und Kosmetikprodukten in stationären Drogerien unter Berücksichtigung der Store Atmosphere sowie verschiedener Eigenmarken-QualitätsstufenAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia; Ramsperger, Ann-Sophie
2022« C'est pour le service » – Les facteurs influant sur le pourboire : enquête auprès de la population suisse sur les motivations et les préférences en matièreStadelmann, Marcel
2022I, AR & myself : Konsumentenselbstwahrnehmung und Markenerlebnis bei Nutzung von Augmented Reality-Applikationen am Beispiel der Fashion-BrancheSchäfer, Wolfgang; Lösch, Corina; Nguyen, Thi Song Nhan
2022Marketing approach for firms transforming to circular economy : an analysis of sustainable positioning strategies and communication practicesVogt, Helen; Nina, Weschenfelder; Carabelli, Corina
2022How to promote Swiss watches on Chinese social media platforms : impacts of influencer attributes on consumer's purchase intentionsYang Meier, Dong; Meraviglia, Flavio
2022Algorithmisches Influencer Marketing : inwiefern kann der Prozess des Influencer Marketings automatisiert werden?Seiler, Roger; Al Shaal, Ahmad
Oct-2021Content Marketing Studie 2021 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia; Strässner, Anna-Maria
24-Sep-2021Video production and distribution platform in Swiss sports teams : an analysis of acceptance and willingness to payHüttermann, Marcel; Haefliger, Fabian; Stallone, Valerio
Sep-2021Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and AustriaZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Results 46-60 of 144 (Search time: 0.055 seconds).