Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBussard, Mathieu-
dc.contributor.authorVogt, Helen-
dc.date.accessioned2018-06-01T06:58:28Z-
dc.date.available2018-06-01T06:58:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-3-7910-4313-5de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6379-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherSchäffer-Poeschelde_CH
dc.relation.ispartofEmotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxisde_CH
dc.rightsNot specifiedde_CH
dc.subjectMarketingde_CH
dc.subjectEmotionde_CH
dc.subjectCustomer Journeyde_CH
dc.subjectDigitalisierungde_CH
dc.subjectProduktverwaltungssystemde_CH
dc.subjectSmart Connected Productde_CH
dc.subjectProduct Managementde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleBrugg-Lifting AG goes digitalde_CH
dc.typeBuchbeitragde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.publisher.placeStuttgartde_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end228de_CH
zhaw.pages.start217de_CH
zhaw.parentwork.editorRüeger, Brian-
zhaw.parentwork.editorHannich, Frank-
zhaw.parentwork.editorFuchs, Rainer-
zhaw.parentwork.editorMüller, Steffen-
zhaw.parentwork.editorKlaas, Michael-
zhaw.parentwork.editorSuvada, Adrienne-
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewEditorial reviewde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Bussard, M., & Vogt, H. (2018). Brugg-Lifting AG goes digital. In B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, & A. Suvada (eds.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis (pp. 217–228). Schäffer-Poeschel.
Bussard, M. and Vogt, H. (2018) ‘Brugg-Lifting AG goes digital’, in B. Rüeger et al. (eds) Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 217–228.
M. Bussard and H. Vogt, “Brugg-Lifting AG goes digital,” in Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, and A. Suvada, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 217–228.
BUSSARD, Mathieu und Helen VOGT, 2018. Brugg-Lifting AG goes digital. In: Brian RÜEGER, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Steffen MÜLLER, Michael KLAAS und Adrienne SUVADA (Hrsg.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 217–228. ISBN 978-3-7910-4313-5
Bussard, Mathieu, and Helen Vogt. 2018. “Brugg-Lifting AG goes digital.” In Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Steffen Müller, Michael Klaas, and Adrienne Suvada, 217–28. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Bussard, Mathieu, and Helen Vogt. “Brugg-Lifting AG goes digital.” Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger et al., Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 217–28.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.