Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren |
Authors: | Fuchs, Rainer Barth, Linard |
Published in: | Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis |
Editors of the parent work: | Rüeger, Brian Hannich, Frank Fuchs, Rainer Müller, Steffen Klaas, Michael Suvada, Adrienne |
Page(s): | 89 |
Pages to: | 103 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 978-3-7910-4313-5 |
Language: | German |
Subjects: | Marketing; Emotion; Digital Twin; Product Lifecycle Management; Smart Connected Product |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6372 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Fuchs, R., & Barth, L. (2018). Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren. In B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, & A. Suvada (eds.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis (pp. 89–103). Schäffer-Poeschel.
Fuchs, R. and Barth, L. (2018) ‘Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren’, in B. Rüeger et al. (eds) Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 89–103.
R. Fuchs and L. Barth, “Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren,” in Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, and A. Suvada, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 89–103.
FUCHS, Rainer und Linard BARTH, 2018. Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren. In: Brian RÜEGER, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Steffen MÜLLER, Michael KLAAS und Adrienne SUVADA (Hrsg.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 89–103. ISBN 978-3-7910-4313-5
Fuchs, Rainer, and Linard Barth. 2018. “Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren.” In Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Steffen Müller, Michael Klaas, and Adrienne Suvada, 89–103. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Fuchs, Rainer, and Linard Barth. “Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisieren.” Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger et al., Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 89–103.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.