Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-360
Publication type: Bachelor thesis
Title: Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie
Authors: Burri, Vera
Wyttenbach, Annette
DOI: 10.21256/zhaw-360
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/360
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Bachelorarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burri_Vera_Wyttenbach_Annette_ER08_BA.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Burri, V., & Wyttenbach, A. (2011). Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-360
Burri, V. and Wyttenbach, A. (2011) Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-360.
V. Burri and A. Wyttenbach, “Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011. doi: 10.21256/zhaw-360.
BURRI, Vera und Annette WYTTENBACH, 2011. Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Burri, Vera, and Annette Wyttenbach. 2011. “Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-360.
Burri, Vera, and Annette Wyttenbach. Graphomotorikprogramme bei Kindern mit Developmental Coordination Disorder in der Ergotherapie. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011, https://doi.org/10.21256/zhaw-360.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.