Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-18748
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Heierli, Reto | - |
dc.contributor.author | Furchheim, Pia | - |
dc.contributor.author | Hannich, Frank | - |
dc.contributor.author | Rüeger, Brian | - |
dc.contributor.author | Crowden, Catherine | - |
dc.contributor.author | Fuchs, Rainer | - |
dc.contributor.author | Suvada, Adrienne | - |
dc.contributor.author | Müller, Steffen | - |
dc.contributor.author | Klaas, Michael | - |
dc.contributor.author | Bächler, Jesse | - |
dc.contributor.author | Kotowski, Wolfgang | - |
dc.contributor.author | Barth, Linard | - |
dc.contributor.author | Stallone, Valerio | - |
dc.contributor.author | Dietrich, Dennis | - |
dc.contributor.author | Caleta, Marija | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T10:21:48Z | - |
dc.date.available | 2019-11-20T10:21:48Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18748 | - |
dc.format.extent | 86 | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften | de_CH |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | de_CH |
dc.subject | Marketing Komplexität Dynamik | de_CH |
dc.subject | Schweizer Unternehmen | de_CH |
dc.subject | Unternehmensprozess | de_CH |
dc.subject | Anpassungsfähigkeit | de_CH |
dc.subject | Kollaboration | de_CH |
dc.subject | Kundenorientierung | de_CH |
dc.subject | Agilität | de_CH |
dc.subject | Unternehmensstrategie | de_CH |
dc.subject | Unternehmenskultur | de_CH |
dc.subject | Kundennähe | de_CH |
dc.subject | Kundenbedürfnis | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019 | de_CH |
dc.type | Working Paper – Gutachten – Studie | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Marketing Management (IMM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Winterthur | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-18748 | - |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
Appears in collections: | Marketing |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Swiss Marketing Leadership_2019.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
Heierli, R., Furchheim, P., Hannich, F., Rüeger, B., Crowden, C., Fuchs, R., Suvada, A., Müller, S., Klaas, M., Bächler, J., Kotowski, W., Barth, L., Stallone, V., Dietrich, D., & Caleta, M. (2019). Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-18748
Heierli, R. et al. (2019) Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-18748.
R. Heierli et al., “Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2019. doi: 10.21256/zhaw-18748.
HEIERLI, Reto, Pia FURCHHEIM, Frank HANNICH, Brian RÜEGER, Catherine CROWDEN, Rainer FUCHS, Adrienne SUVADA, Steffen MÜLLER, Michael KLAAS, Jesse BÄCHLER, Wolfgang KOTOWSKI, Linard BARTH, Valerio STALLONE, Dennis DIETRICH und Marija CALETA, 2019. Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Heierli, Reto, Pia Furchheim, Frank Hannich, Brian Rüeger, Catherine Crowden, Rainer Fuchs, Adrienne Suvada, et al. 2019. “Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-18748.
Heierli, Reto, et al. Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2019, https://doi.org/10.21256/zhaw-18748.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.