Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZumstein, Darius-
dc.date.accessioned2019-03-26T12:56:16Z-
dc.date.available2019-03-26T12:56:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-3-03805-042-1de_CH
dc.identifier.isbn978-3-03805-043-8de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16327-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherbuch & netzde_CH
dc.relation.ispartofCenter for digital business yea(h)rbook 2017de_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc658: Allgemeines Managementde_CH
dc.titleDigitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Businessde_CH
dc.typeBuchbeitragde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.publisher.placeKöllikende_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawNode_CH
zhaw.pages.end270de_CH
zhaw.pages.start257de_CH
zhaw.parentwork.editorNappo, Manuel P.-
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewKeine Begutachtungde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Zumstein, D. (2017). Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business. In M. P. Nappo (ed.), Center for digital business yea(h)rbook 2017 (pp. 257–270). buch & netz.
Zumstein, D. (2017) ‘Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business’, in M.P. Nappo (ed.) Center for digital business yea(h)rbook 2017. Kölliken: buch & netz, pp. 257–270.
D. Zumstein, “Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business,” in Center for digital business yea(h)rbook 2017, M. P. Nappo, Ed. Kölliken: buch & netz, 2017, pp. 257–270.
ZUMSTEIN, Darius, 2017. Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business. In: Manuel P. NAPPO (Hrsg.), Center for digital business yea(h)rbook 2017. Kölliken: buch & netz. S. 257–270. ISBN 978-3-03805-042-1
Zumstein, Darius. 2017. “Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business.” In Center for digital business yea(h)rbook 2017, edited by Manuel P. Nappo, 257–70. Kölliken: buch & netz.
Zumstein, Darius. “Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business.” Center for digital business yea(h)rbook 2017, edited by Manuel P. Nappo, buch & netz, 2017, pp. 257–70.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.