Publication type: | Conference other |
Type of review: | No review |
Title: | Wie tickt der Konsument beim Bezahlen? |
Authors: | Graf, Sandro |
Conference details: | Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016 |
Issue Date: | 2016 |
Language: | German |
Subjects: | Bargeld; Kartenforum; Konsument; Zahlungsmittel |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16166 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Graf, S. (2016). Wie tickt der Konsument beim Bezahlen? Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016.
Graf, S. (2016) ‘Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?’, in Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016.
S. Graf, “Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?,” in Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016, 2016.
GRAF, Sandro, 2016. Wie tickt der Konsument beim Bezahlen? In: Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016. Conference presentation. 2016
Graf, Sandro. 2016. “Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?” Conference presentation. In Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016.
Graf, Sandro. “Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?” Kartenforum 2016, Frankfurt am Main, Deutschland, 16. Februar 2016, 2016.
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