Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHari, Jürg-
dc.contributor.authorLutz, Jacqueline-
dc.date.accessioned2019-03-20T13:30:51Z-
dc.date.available2019-03-20T13:30:51Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16165-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherGallediade_CH
dc.relation.ispartofMarketingtrends: Jahrbuch CRM Schweizde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectKundenwertde_CH
dc.subjectCRMde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleKundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?de_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end37de_CH
zhaw.pages.start36de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2006de_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hari, J., & Lutz, J. (2006). Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials? Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2006, 36–37.
Hari, J. and Lutz, J. (2006) ‘Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?’, Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2006, pp. 36–37.
J. Hari and J. Lutz, “Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?,” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2006, pp. 36–37, 2006.
HARI, Jürg und Jacqueline LUTZ, 2006. Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials? Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz. 2006. Bd. 2006, S. 36–37
Hari, Jürg, and Jacqueline Lutz. 2006. “Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz 2006: 36–37.
Hari, Jürg, and Jacqueline Lutz. “Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2006, 2006, pp. 36–37.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.