Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe
Authors: Spiegel-Steinmann, Brigitta
Feusi, Emanuel
Huber, Marion
DOI: 10.1024/1012-5302/a000614
Published in: Pflege
Volume(Issue): 31
Issue: 3
Page(s): 167
Pages to: 168
Issue Date: 2018
Publisher / Ed. Institution: Hogrefe
ISSN: 1012-5302
1664-283X
Language: German
Subjects: Germany; Humans; Curriculum; Education, Nursing; Interdisciplinary Communication; Intersectoral Collaboration
Subject (DDC): 378: Higher education
610: Medicine and health
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14679
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Public Health (IPH)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Spiegel-Steinmann, B., Feusi, E., & Huber, M. (2018). Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe. Pflege, 31(3), 167–168. https://doi.org/10.1024/1012-5302/a000614
Spiegel-Steinmann, B., Feusi, E. and Huber, M. (2018) ‘Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe’, Pflege, 31(3), pp. 167–168. Available at: https://doi.org/10.1024/1012-5302/a000614.
B. Spiegel-Steinmann, E. Feusi, and M. Huber, “Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe,” Pflege, vol. 31, no. 3, pp. 167–168, 2018, doi: 10.1024/1012-5302/a000614.
SPIEGEL-STEINMANN, Brigitta, Emanuel FEUSI und Marion HUBER, 2018. Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe. Pflege. 2018. Bd. 31, Nr. 3, S. 167–168. DOI 10.1024/1012-5302/a000614
Spiegel-Steinmann, Brigitta, Emanuel Feusi, and Marion Huber. 2018. “Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe.” Pflege 31 (3): 167–68. https://doi.org/10.1024/1012-5302/a000614.
Spiegel-Steinmann, Brigitta, et al. “Übergreifende, interprofessionelle Lernziele und Kompetenzen für Medizinal- und Gesundheitsberufe.” Pflege, vol. 31, no. 3, 2018, pp. 167–68, https://doi.org/10.1024/1012-5302/a000614.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.