Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSchüz, Mathias-
dc.date.accessioned2018-12-05T14:46:41Z-
dc.date.available2018-12-05T14:46:41Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13565-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherVerband Österreichischer Wirtschaftsakademikerde_CH
dc.relation.ispartofWirtschaftsKurierde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectErfolgde_CH
dc.subjectÄsthetikde_CH
dc.subjectUnternehmende_CH
dc.subject.ddc658: Allgemeines Managementde_CH
dc.titleÄsthetik und unternehmerischer Erfolgde_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitute for Organizational Viability (IOV)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawNode_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Schüz, M. (2002). Ästhetik und unternehmerischer Erfolg. WirtschaftsKurier.
Schüz, M. (2002) ‘Ästhetik und unternehmerischer Erfolg’, WirtschaftsKurier [Preprint].
M. Schüz, “Ästhetik und unternehmerischer Erfolg,” WirtschaftsKurier, 2002.
SCHÜZ, Mathias, 2002. Ästhetik und unternehmerischer Erfolg. WirtschaftsKurier. 2002
Schüz, Mathias. 2002. “Ästhetik und unternehmerischer Erfolg.” WirtschaftsKurier.
Schüz, Mathias. “Ästhetik und unternehmerischer Erfolg.” WirtschaftsKurier, 2002.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.