Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis |
Authors: | Hobi, Barbara Pomey, Marion Labhart, David Studer, Tobias |
Published in: | SozialAktuell |
Volume(Issue): | 2011 |
Issue: | 4 |
Page(s): | 7 |
Issue Date: | Apr-2011 |
Publisher / Ed. Institution: | AvenirSocial |
ISSN: | 1422-8432 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 320: Politics 361: Social work and welfare |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12237 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hobi, B., Pomey, M., Labhart, D., & Studer, T. (2011). Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis. SozialAktuell, 2011(4), 7.
Hobi, B. et al. (2011) ‘Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis’, SozialAktuell, 2011(4), p. 7.
B. Hobi, M. Pomey, D. Labhart, and T. Studer, “Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis,” SozialAktuell, vol. 2011, no. 4, p. 7, Apr. 2011.
HOBI, Barbara, Marion POMEY, David LABHART und Tobias STUDER, 2011. Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis. SozialAktuell. April 2011. Bd. 2011, Nr. 4, S. 7
Hobi, Barbara, Marion Pomey, David Labhart, and Tobias Studer. 2011. “Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis.” SozialAktuell 2011 (4): 7.
Hobi, Barbara, et al. “Demokratie und Soziale Arbeit : die Bedeutung von Demokratie für Theorie und Praxis.” SozialAktuell, vol. 2011, no. 4, Apr. 2011, p. 7.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.