Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2018 | Evaluation of a passive exoskeleton for static upper limb activities | Huysamen, Kirsten; Bosch, Tim; de Looze, Michiel; Stadler, Konrad S.; Graf, Eveline, et al |
2018 | Bachelors entering their professional career : a long term study of health professionals graduating from a university of applied sciences in Switzerland | Bucher, Thomas; Bischofberger, Iren; Dönnges, Godela; Guinchard, Blaise; Mahlstein, Andreas, et al |
2018 | Balancepad - wissen wir wieʼs wirkt? | Huber, Martin |
2018 | Interprofessionelle Lehre und Lehrpersonen aus Sicht der Studierenden [Bericht über Forschungsergebnisse] | Spiegel-Steinmann, Brigitta; Huber, Marion; Feusi, Emanuel |
2018 | Quantified Self : Empowerment und Partizipation von Patientinnen und Patienten durch Selbstvermessung? | Meidert, Ursula; Scheermesser, Mandy; Becker, Heidrun Karin |
2018 | Interprofessionelle Lernsettings im Skills- und Simulationstraining : Workshop mit Erfahrungsaustausch | Putscher-Ulrich, Claudia; Meili-Hauser, Cynthia |
2018 | Wie überprüfe ich die Validität einer Patientenedukation? | Huber, Erika |
2018 | Effects of an exergame software for older adults on fitness, activities of daily living performance, and quality of life | Neumann, Silke; Meidert, Ursula; Barberà-Guillem, Ricard; Poveda-Puente, Rakel; Becker, Heidrun Karin |
2018 | Digital health literacy of Swiss-German parents : results from DIGE, a study on parental utilization of digital child health information | Juvalta, Sibylle; Jaks, Rebecca; Robin, Dominik; Baumann, Isabel; Dratva, Julia |
2018 | Partizipation von Patientinnen und Patienten durch Selbstvermessung? | Meidert, Ursula; Scheermesser, Mandy; Becker, Heidrun Karin |
2018 | Bachelorstudiengang Gesundheitsförderung und Prävention an der ZHAW | Page, Julie; Biehl, Verena |
2018 | Erweiterte Rollenfunktionen von medizinischen Gesundheitsberufen in der Rehabilitation : Erfahrungen aus dem In- und Ausland | Nast, Irina |