Search


Results 106-120 of 1389 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
24-Feb-2022Bedingungen und Effekte von Schadenfreude im MedienkontextSuter, Lilian
16-Feb-2022Investigating team processes : conceptual and methodological perspectivesBurtscher, Michael Josef
14-Feb-2022Opinion: Regulators are approving drugs without clear evidence that they workHengartner, Michael Pascal
20-Jan-2022Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklungvon Wyl, Agnes
2022Gesellschaftliche Narrative als Auslöser persönlicher Krisen? : eine Auslegeordnung anhand des Modells der Persönlichkeits- und Identitätskonstruktion (MPI)Schreiber, Marc
2022Suizidpräventive Effekte von Ketamin und EsketaminPlöderl, Martin; Hengartner, Michael P.; Volkmann, Constantin
2022«inclusive plus» : adapting group therapy to a non-clinical setting for youth and emerging adults in transitionWehrli, Ran Michael; Sabatella, Filomena; von Wyl, Agnes
2022Hochschul-Interessentest HITToggweiler, Stephan
2022Behavioural insights for sustainable energy useMundaca, Luis; Zhu, Xianli; Hackenfort, Markus
2022«inclusive» : group counseling in a non-clinical setting for emerging adults in transitionvon Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael
2022„Let me infotain you“ : Wie die Suche nach Unterhaltung auf sozialen Medien zur Informiertheit beiträgt : Resultate zweier Studien zum Medienverhalten und Newskonsum von JugendlichenSuter, Lilian; Klopfenstein Frei, Nadine
2022Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022Suter, Lilian
2022Fachinput zum JAMESfocus «Rückblick auf ein Jahrzehnt Jugendmedienforschung»Külling, Céline
2022«inclusive plus» : group psychotherapy for young people and emerging adults in work integration programsvon Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael
2022Beratung und Psychotherapie im Übergang IWehrli, Ran Michael; Sabatella, Filomena; von Wyl, Agnes
Results 106-120 of 1389 (Search time: 0.006 seconds).