Search


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
18-Oct-2019Space means science, unless it's about Star Wars : a qualitative assessment of science communication audience segmentsKoch, Carmen; Saner, Mirco; Schäfer, Mike; Herrmann-Giovanelli, Iris; Metag, Julia
Sep-2019Audiences of science communication under the magnifying glass : a detailed assessment of audience segments using smartphone-based diariesKoch, Carmen; Saner, Mirco; Herrmann-Giovanelli, Iris; Schäfer, Mike; Metag, Julia
29-Aug-2019Wer warum Wissenschaftsthemen konsumiertSaner, Mirco; Koch, Carmen; Herrmann-Giovanelli, Iris
Jul-2019Vertiefungsstudie „Wissenschaftsbarometer“ : Nutzersegmente von Wissenschaftskommunikation unter der Lupe : eine elektronische, qualitative TagebuchstudieKoch, Carmen; Saner, Mirco; Herrmann, Iris; Hüsser, Angelica; Schäfer, Mike; Metag, Julia
2019User segments of science communication under the magnifying glass : eine Smartphone-gestützte, qualitative Vertiefungsstudie zum "Wissenschaftsbarometer Schweiz"Koch, Carmen; Herrmann-Giovanelli, Iris; Saner, Mirco; Schäfer, Mike; Metag, Julia
22-Sep-2016Via App zum Publikum von WissenschaftskommunikationSaner, Mirco; Koch, Carmen; Herrmann, Iris
2015Rezeption von Umwelt- und Energiekommunikation : die Notizsoftware Evernote als mögliches MessinstrumentKoch, Carmen; Herrmann, Iris; Saner, Mirco
2014Rezeptionsmessung via elektronischem Tagebuch : die Notizsoftware Evernote im empirischen EinsatzKoch, Carmen; Herrmann, Iris; Saner, Mirco