Search


Results 46-60 of 83 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Design and journalism : challenges and opportunities. A dialogue between two culturesWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2016Zwischen Lesen und Schauen : Schriftbildlichkeit am Beispiel der TimelineWeber, Wibke
2015Fusing words and images – new forms of public storytelling : keynoteWeber, Wibke
2015Drawing the news : comics journalism as the new subjective journalismWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2015Ernst, subjektiv, nicht witzig : Comic als Medium für journalistisches ErzählenWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2015Between facts and fiction : visual authentication strategies in comics journalismWeber, Wibke; Wang Ziyan, Amanda; Rall, Hans-Martin
2015Comic und Journalismus : alles andere als lustigWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
15-Dec-2014Bild und Zahl : von Datenvisualisierungen und Infografiken, Vorlesung an der Hochschule Konstanz HTWG, Konstanz, 15. Dezember 2014Weber, Wibke
2014Visual Storytelling zwischen Fakten und Fiktion : Infografik & Comic-Journalismus. Einführung und Moderation des PanelsWeber, Wibke
2014In Bildern berichten : Datenvisualisierung und Comic-Reportage als Beispiele für den Iconic Turn im Schweizer JournalismusWeber, Wibke
2014Hybride Konstruktionen bei interaktiven InfografikenWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
25-Apr-2013Between entertainment, information and news : comics as a medium for nonfiction storytelling. Historical parallels and future optionsWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2013"We are journalists." Production practices, attitudes and a case study of the New York Times NewsroomWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2013Visual storytelling : success factors for the production processWeber, Wibke
2013Typen, Muster und hybride Formen. Ein Typologisierungsmodell für interaktive InfografikenWeber, Wibke
Results 46-60 of 83 (Search time: 0.007 seconds).