Issue Date | Title | Involved Person(s) |
May-2009 | "Das würde funktionieren, wenn er etwas Gutes sagt" : ein Einblick in die Produktion von Quotestorys | Gnach, Aleksandra |
2009 | Talk and action : practicing internal multilingualism in the newsroom | Perrin, Daniel; Burger, Marcel; Fürer, Mathias; Gnach, Aleksandra; Schanne, Michael, et al |
Nov-2008 | Text-Bild-Strategien in der Nachrichtenproduktion | Gnach, Aleksandra |
3-Apr-2008 | Visualization strategies in news production | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra |
6-Mar-2008 | The "idee suisse" project : bridging "micro" and "macro" with discourse analysis | Gnach, Aleksandra; Burger, Marcel |
8-Feb-2008 | Journalismus als Public Storytelling | Burger, Marcel; Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel |
2008 | Idée Suisse : Sprachpolitik, Sprachnorm und Sprachpraxis am Beispiel der SRG SSR - Schlussbericht | Perrin, Daniel; Wyss, Vinzenz; Schanne, Michael; Burger, Marcel; Gnach, Aleksandra, et al |
2008 | Dire et faire : analyse des relations entre normes et pratiques de la langue au sein d’une société publique de radiotélévision multilingue - le cas de SSR idée suisse | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel |
2008 | Talk and action : analizing the interplay of language policy, norms, and practice of multilingual broadcasting companies: the case of Swiss radio and television | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra |
26-Sep-2007 | "Und dann kam das Digitale" : Reflexion und Variation sprachlicher Muster in der Produktion deutsch- und französischsprachiger Fernsehnachrichten | Gnach, Aleksandra |
2007 | Children's writing processes when using computers : insights based on combining analyses of product and process | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel; Wiesner, Esther; Bertschi-Kaufmann, Andrea |
20-Sep-2006 | Writing by primary school children : product and process-related differences between age groups | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel |
14-Jun-2006 | Writing by primary school children | Gnach, Aleksandra |