Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2017 | Vom fokussierten zum beiläufigen Schreiben : Sprachgebrauchswandel in journalistischer Nachrichtenproduktion | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra |
24-Nov-2016 | “voilààààààà wow!” : verbalizing emotions in collaborative newswriting | Perrin, Daniel; Fürer, Mathias; Gnach, Aleksandra; Luciani, Margherita; Zampa, Marta |
2-Sep-2016 | Longitudinal ethnography : understanding the shift from focused writing to writing-by-the-way | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra; Whitehouse, Marlies |
2016 | Beiläufiges Schreiben : Sprachgebrauchswandel im Journalismus | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra |
6-Nov-2015 | Communication as translation : intercultural translation in journalistic text production | Gnach, Aleksandra |
29-May-2015 | Vom fokussierten Schreiben zum Writing-by-the-Way | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel |
Feb-2013 | Journalistische Textproduktion - Wandel im Social Web : die Entgrenzung der Mediendiskurse im Internet | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra |
2013 | Produktionsmuster : Schreiben mit eigener und fremder Hilfe | Gnach, Aleksandra |
Aug-2011 | Realist social theory in the research of newswriting | Gnach, Aleksandra |
Jul-2011 | Realist social theory in the research of newswriting | Gnach, Aleksandra |
Feb-2011 | Realist social theory in the research of newswriting : a contrastive approach to newsroom practices of a multilingual public service broadcast company | Gnach, Aleksandra |
2011 | Kritische Situationen und gute Praktiken : Text-Bild-Strategien kooperativer Nachrichtenproduktion | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel |
3-Apr-2008 | Visualization strategies in news production | Perrin, Daniel; Gnach, Aleksandra |
2007 | Children's writing processes when using computers : insights based on combining analyses of product and process | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel; Wiesner, Esther; Bertschi-Kaufmann, Andrea |
20-Sep-2006 | Writing by primary school children : product and process-related differences between age groups | Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel |