Title: Geschäftsmodelle statt Produkte entwickeln
Authors : Graziano, Benjamin
Müller, Adrian W.
Published in : Competence
Volume(Issue) : 2015
Issue : 6
Pages : 36
Pages to: 37
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Issue Date: 2015
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658: General Management
Abstract: Neue Produktideen alleine reichen heute meist nicht mehr aus, um das eigene Geschäft nachhaltig weiterzuentwickeln. Einzelne Produkte oder Dienstleistungen werden rasch nachgeahmt und Vorteile im Markt verschwinden schneller wieder, als sie gekommen sind. Erfolgreiche Firmen erneuern deshalb ganze Geschäftsmodelle, anstatt auf klassische Produktinnovation zu setzen.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Innovation and Entrepreneurship (IIE)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 2297-6140
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10523
https://www.zhaw.ch/storage/sml/ueber-uns/zhaw-broschuere-competence-nr6.pdf
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.