Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2016 | Researching language education in Bosnia and Herzegovina | Perrin, Daniel |
2016 | Förderung der allgemeinen Schreibkompetenz an Berufsfachschulen: Prozessorientierte Schreibdidaktik zwischen Deutsch als Muttersprache (DaM) und Deutsch als Zweitsprache (DaZ) | Hoefele, Joachim; Konstantinidou, Triantafyllia Liana |
2016 | General proficiency speaking test assessment criteria : a validation study | Gautschi, Curtis |
2016 | Vom vielschichtigen Planen : Textproduktions-Praxis empirisch erforscht | Perrin, Daniel |
2016 | ReCAL symposium - developing a TD-informed applied linguistics research culture : collaboration between researchers and practitioners | Perrin, Daniel |
2016 | Auf dem Weg zum Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmen (GER) für Gebärdensprachen | Keller Paul, Jörg |
2016 | Brand Switzerland : shaping a country image | Wieder, Regine |
2016 | Vertrauen und Kommunikation - Strategien eines gesellschaftsorientierten Kommunikationsmanagements | Wieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole |
2016 | Schreiben durch Lesen in der Fremdsprache : zeitgenössische Literatur als Schreib-Anlass | Schumacher, Monika |
2016 | The scalability of writing phases | Fürer, Mathias |
2016 | Financial analysts as cross-domain translators | Perrin, Daniel; Whitehouse, Marlies |
2016 | The impact of English-medium instruction on tertiary-level educational social spheres | Gautschi, Curtis; Studer, Patrick |
2016 | Assessing writing in vocational education and training schools : results from an intervention study | Konstantinidou, Triantafyllia Liana; Hoefele, Joachim; Kruse, Otto |
2016 | Produktionsforschung | Klemm, Michael; Perrin, Daniel; Michel, Sascha |
2016 | Introduction - cognitive space: exploring the situational interface | Englund Dimitrova, Birgitta; Ehrensberger-Dow, Maureen |