Search


Results 46-60 of 78 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Comic und Journalismus : alles andere als lustigWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2015Fusing words and images – new forms of public storytelling : keynoteWeber, Wibke
2015Ernst, subjektiv, nicht witzig : Comic als Medium für journalistisches ErzählenWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2014Hybride Konstruktionen bei interaktiven InfografikenWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2014Visual Storytelling zwischen Fakten und Fiktion : Infografik & Comic-Journalismus. Einführung und Moderation des PanelsWeber, Wibke
2014In Bildern berichten : Datenvisualisierung und Comic-Reportage als Beispiele für den Iconic Turn im Schweizer JournalismusWeber, Wibke
25-Apr-2013Between entertainment, information and news : comics as a medium for nonfiction storytelling. Historical parallels and future optionsWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2013Interaktive InfografikenWeber, Wibke; Burmester, Michael; Tille, Ralph
2013Interaktive Infografiken : Standortbestimmung und DefinitionWeber, Wibke; Wenzel, Alexandra
2013Strukturierungsmuster : Schreiben als DesignprozessWeber, Wibke
2013Between tradition, imitation and innovation : interactive information graphics in AsiaWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2013Cómo comprender los gráficos interactivos : Perspectivas de la investigación en un formato periodísticoWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2013Visual storytelling : success factors for the production processWeber, Wibke
2013Typen, Muster und hybride Formen. Ein Typologisierungsmodell für interaktive InfografikenWeber, Wibke
2013"We are journalists." Production practices, attitudes and a case study of the New York Times NewsroomWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
Results 46-60 of 78 (Search time: 0.005 seconds).