Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Publication Type Konferenz: Sonstiges
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 2500 to 2519 of 4943
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
4-Sep-2015
Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik
Biebricher, Martin
2017
Lernprozessbegleitung im MSc Physiotherapie mittels Portfolioarbeit : ein einzigartiges Angebot an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Bechter, Susann
;
Baschung Pfister, Pierrette
;
Niedermann Schneider, Karin
2011
Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions
Müller, Claude
26-Jun-2017
LernRäume im Umbruch : wie stehen Bildung und Betreuung in Tagesschulen zueinander?
Schuler, Patricia
;
Kappler, Christa
;
Chiapparini, Emanuela
;
Selmani, Kadrie
Jun-2012
Les ergothérapeutes Suisses rédigent-ils des objectifs basés sur les occupations?
Demurger, Magali
;
Margot-Cattin, Isabel
;
Meyer, Sylvie
;
Moioli, Stefania
;
Roos, Kim Caroline
, et al
2015
Lessons learned : operative principles for transdisciplinary field research
Perrin, Daniel
May-2012
«Lessons learnt» : Variabilität bei der Messung von Gleichgewichtskontrolle bei Patienten mit Rückenschmerzen
Schelldorfer, Sarah
;
Stegen, Cordula Mareike
;
Bauer, Christoph
;
Kool, Jan
17-Mar-2022
Lessons to learn : re-profiling curricular delivery in peri- and post-COVID translator education
Kavanagh, Morgan
;
Massey, Gary
18-Oct-2022
Let me entertain you! : how young audiences in Switzerland use hybrid media content and how Swiss public service media is adapting its production processes accordingly : findings from two studies
Klopfenstein Frei, Nadine
;
Fehlmann, Fiona
2022
„Let me infotain you“ : Wie die Suche nach Unterhaltung auf sozialen Medien zur Informiertheit beiträgt : Resultate zweier Studien zum Medienverhalten und Newskonsum von Jugendlichen
Suter, Lilian
;
Klopfenstein Frei, Nadine
14-Jul-2009
“Let the pictures do the talking” : investigating TV journalists' collaborative text production
Perrin, Daniel
Sep-2021
"Let's take it back to the big questions” : from specific focus on transitions from care to adulthood to further important developments in child care (research)?
Keller, Samuel
11-Mar-2020
Der Letzte macht das Licht aus?! : Nutzung und Bewertung öffentlich-finanzierter Medien im Vergleich zu alternativen audiovisuellen Angebotsformen durch junge Zielgruppen – am Beispiel Schweiz
Künzler, Matthias
;
Autenrieth, Ulla
;
Fehlmann, Fiona
Nov-2014
Let’s communicate our research
Wyss, Vinzenz
;
Dingerkus, Filip
2020
Let’s not forget the macro-level factors! : how older workers’ interlocked employment and health trajectories are shaped by welfare regimes and the social norm for working longer
Froidevaux, Ariane
;
Baumann, Isabel
;
Madero-Cabib, Ignacio
28-Jan-2022
Let’s talk about MT : raising awareness in Swiss universities
Delorme Benites, Alice
;
Ehrensberger-Dow, Maureen
;
Steele, Elizabeth
;
Cotelli, Sara
;
Lehr, Caroline
25-Feb-2004
"Den Leuten die Sachen verdichten" : journalistische Schreibstrategien für den Umgang mit Quellenrede
Perrin, Daniel
2003
"Den Leuten die Sachen verdichten" : kreativ schreiben unter Druck
Perrin, Daniel
6-Sep-2019
Leveraging corpus linguistic methods to provide writing aids
Bubenhofer, Noah
;
Kruse, Otto
;
Rothenhäusler, Klaus
3-Nov-2021
Leveraging MT Literacy (panel)
Ehrensberger-Dow, Maureen
;
O'Brien, Sharon