Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule
Authors: Lübcke, Maren
Di Giusto, Flavio
Müller Werder, Claude
Lozza, Daniela
Published in: Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken
Editors of the parent work: Rummler, Klaus
Page(s): 102
Pages to: 113
Issue Date: 2014
Series: Medien in der Wissenschaft
Series volume: 67
Publisher / Ed. Institution: Waxmann
Publisher / Ed. Institution: Münster
ISBN: 978-3-8309-3142-3
Language: German
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9736
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Lübcke, M., Di Giusto, F., Müller Werder, C., & Lozza, D. (2014). Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule. In K. Rummler (ed.), Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken (pp. 102–113). Waxmann.
Lübcke, M. et al. (2014) ‘Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule’, in K. Rummler (ed.) Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken. Münster: Waxmann, pp. 102–113.
M. Lübcke, F. Di Giusto, C. Müller Werder, and D. Lozza, “Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule,” in Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken, K. Rummler, Ed. Münster: Waxmann, 2014, pp. 102–113.
LÜBCKE, Maren, Flavio DI GIUSTO, Claude MÜLLER WERDER und Daniela LOZZA, 2014. Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule. In: Klaus RUMMLER (Hrsg.), Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken. Münster: Waxmann. S. 102–113. ISBN 978-3-8309-3142-3
Lübcke, Maren, Flavio Di Giusto, Claude Müller Werder, and Daniela Lozza. 2014. “Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule.” In Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken, edited by Klaus Rummler, 102–13. Münster: Waxmann.
Lübcke, Maren, et al. “Besser, schlechter, ändert nichts? : Tabletnutzung an der Hochschule.” Lernräume gestalten : Bildungskontexte vielfältig denken, edited by Klaus Rummler, Waxmann, 2014, pp. 102–13.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.