Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-753
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher |
Authors: | Bleiker, Barbara Keller, Susan |
Advisors / Reviewers: | Genner, Sarah |
DOI: | 10.21256/zhaw-753 |
Issue Date: | 2014 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/753 |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gruppe_Bleiker_Barbara_Keller_Susan.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Bleiker, B., & Keller, S. (2014). Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-753
Bleiker, B. and Keller, S. (2014) Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-753.
B. Bleiker and S. Keller, “Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014. doi: 10.21256/zhaw-753.
BLEIKER, Barbara und Susan KELLER, 2014. Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Bleiker, Barbara, and Susan Keller. 2014. “Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-753.
Bleiker, Barbara, and Susan Keller. Handyregulation an Schulen : Einstellungen Kinder und Jugendlicher. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014, https://doi.org/10.21256/zhaw-753.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.