Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure |
Authors: | Steinebach, Ursula Steinebach, Christoph |
Published in: | Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis |
Editors of the parent work: | Fachbereichstag Heilpädagogik Greving, Heinrich |
Page(s): | 75 |
Pages to: | 90 |
Issue Date: | 2001 |
Series: | Jahrbuch Heilpädagogik |
Publisher / Ed. Institution: | Lambertus |
Publisher / Ed. Institution: | Freiburg |
ISBN: | 3-7841-1332-X |
Language: | German |
Subjects: | Heilpädagogik; Sonderpädagogik; Kindergarten; Elterneinstellungen; Lehrereinstellungen; Förderunterricht |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6466 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, U., & Steinebach, C. (2001). Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure. In Fachbereichstag Heilpädagogik & H. Greving (eds.), Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis (pp. 75–90). Lambertus.
Steinebach, U. and Steinebach, C. (2001) ‘Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure’, in Fachbereichstag Heilpädagogik and H. Greving (eds) Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis. Freiburg: Lambertus, pp. 75–90.
U. Steinebach and C. Steinebach, “Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure,” in Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis, Fachbereichstag Heilpädagogik and H. Greving, Eds. Freiburg: Lambertus, 2001, pp. 75–90.
STEINEBACH, Ursula und Christoph STEINEBACH, 2001. Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure. In: Fachbereichstag Heilpädagogik und Heinrich GREVING (Hrsg.), Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis. Freiburg: Lambertus. S. 75–90. ISBN 3-7841-1332-X
Steinebach, Ursula, and Christoph Steinebach. 2001. “Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure.” In Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis, edited by Fachbereichstag Heilpädagogik and Heinrich Greving, 75–90. Freiburg: Lambertus.
Steinebach, Ursula, and Christoph Steinebach. “Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure.” Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis, edited by Fachbereichstag Heilpädagogik and Heinrich Greving, Lambertus, 2001, pp. 75–90.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.