Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz |
Authors: | Page, Julie Raithel, Jürgen Luomajoki, Hannu Schämann, Astrid Kool, Jan |
Published in: | Ergoscience |
Volume(Issue): | 6 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 64 |
Pages to: | 70 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Schulz-Kirchner |
ISSN: | 1861-6348 1861-6356 |
Language: | German |
Subjects: | Physiotherapie; Evidence based practice; Befragung; Ergotherapie |
Subject (DDC): | 615.82: Physical therapy 615.8515: Occupational therapy |
URI: | https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560 https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5329 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Occupational Therapy (IER) Institute of Physiotherapy (IPT) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Page, J., Raithel, J., Luomajoki, H., Schämann, A., & Kool, J. (2011). Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz. Ergoscience, 6(2), 64–70. https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560
Page, J. et al. (2011) ‘Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz’, Ergoscience, 6(2), pp. 64–70. Available at: https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560.
J. Page, J. Raithel, H. Luomajoki, A. Schämann, and J. Kool, “Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz,” Ergoscience, vol. 6, no. 2, pp. 64–70, 2011, [Online]. Available: https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560
PAGE, Julie, Jürgen RAITHEL, Hannu LUOMAJOKI, Astrid SCHÄMANN und Jan KOOL, 2011. Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz. Ergoscience [online]. 2011. Bd. 6, Nr. 2, S. 64–70. Verfügbar unter: https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560
Page, Julie, Jürgen Raithel, Hannu Luomajoki, Astrid Schämann, and Jan Kool. 2011. “Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz.” Ergoscience 6 (2): 64–70. https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560.
Page, Julie, et al. “Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz.” Ergoscience, vol. 6, no. 2, 2011, pp. 64–70, https://www.skvdirect.de/shop/system/?plugin=schulzdl&action=down&file=1523962501_16113569880768_5-40-2011-02-03.pdf&id=102560.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.