Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog |
Authors: | Süss, Daniel |
Published in: | Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen |
Editors of the parent work: | Wijnen, Christine Trültzsch, Sascha Ortner, Christina |
Page(s): | 255 |
Pages to: | 264 |
Issue Date: | 2013 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-85791-779-0 |
Language: | German |
Subjects: | Mediensozialisation; Medienpädagogik |
Subject (DDC): | 303: Social processes 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3947 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D. (2013). Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog. In C. Wijnen, S. Trültzsch, & C. Ortner (eds.), Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen (pp. 255–264). Springer.
Süss, D. (2013) ‘Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog’, in C. Wijnen, S. Trültzsch, and C. Ortner (eds) Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen. Wiesbaden: Springer, pp. 255–264.
D. Süss, “Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog,” in Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen, C. Wijnen, S. Trültzsch, and C. Ortner, Eds. Wiesbaden: Springer, 2013, pp. 255–264.
SÜSS, Daniel, 2013. Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog. In: Christine WIJNEN, Sascha TRÜLTZSCH und Christina ORTNER (Hrsg.), Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen. Wiesbaden: Springer. S. 255–264. ISBN 978-3-85791-779-0
Süss, Daniel. 2013. “Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog.” In Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen, edited by Christine Wijnen, Sascha Trültzsch, and Christina Ortner, 255–64. Wiesbaden: Springer.
Süss, Daniel. “Mediensozialisationsforschung in die medienpädagogische Praxis transferieren : Kinder als Akteure im medienpädagogischen Dialog.” Medienwelten im Wandel : kommunikationswissenschaftliche Positionen, Perspektiven und Konsequenzen, edited by Christine Wijnen et al., Springer, 2013, pp. 255–64.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.