Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern
Authors: Coenen, Christian
Issue Date: 1999
Publisher / Ed. Institution: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Publisher / Ed. Institution: Ingolstadt
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3659
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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Coenen, C. (1999). Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, C. (1999) Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
C. Coenen, “Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern,” Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Ingolstadt, 1999.
COENEN, Christian, 1999. Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Coenen, Christian. 1999. “Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern.” Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, Christian. Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, 1999.


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