Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-326
Publication type: Bachelor thesis
Title: Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom
Authors: Berther, Rezia
DOI: 10.21256/zhaw-326
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/326
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Bachelorarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berther.pdf1.14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Berther, R. (2010). Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-326
Berther, R. (2010) Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-326.
R. Berther, “Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-326.
BERTHER, Rezia, 2010. Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Berther, Rezia. 2010. “Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-326.
Berther, Rezia. Mittendrin! : Ergotherapie in der Schule zur Unterstützung von Kindern mit Down Syndrom. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-326.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.