Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit |
Authors: | Borghoff, Birgitta Gloor, Jasmina |
et. al: | No |
Published in: | Entrepreneurial Storytelling Blog |
Issue Date: | 15-Oct-2019 |
Publisher / Ed. Institution: | Entrepreneurial Storytelling - Research & Development, Consulting, Creative Impulses |
Language: | German |
Subjects: | Entrepreneurial Storytelling; Corporate Storytelling; Jungunternehmen; Corporate; Entrepreneurial Story; Corporate Story; Organisationskommunikation; Sprachgebrauch |
Subject (DDC): | 658.45: Corporate communications |
Abstract: | Unsere Sprache und deren Gebrauch ist massgeblich beteiligt an der Wertschöpfung von Unternehmen. Jungunternehmen, denen es gelingt, ihre Gründungsgeschichte erfolgreich zu vermitteln, haben bessere Chancen, ihre unternehmerische Vision zu verwirklichen und ihre Unternehmung langfristig auf dem Markt zu positionieren. |
URI: | https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/ https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29216 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
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Borghoff, B., & Gloor, J. (2019). Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit. Entrepreneurial Storytelling Blog. https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
Borghoff, B. and Gloor, J. (2019) ‘Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit’, Entrepreneurial Storytelling Blog [Preprint]. Available at: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/.
B. Borghoff and J. Gloor, “Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit,” Entrepreneurial Storytelling Blog, Oct. 2019, [Online]. Available: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
BORGHOFF, Birgitta und Jasmina GLOOR, 2019. Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit. Entrepreneurial Storytelling Blog [online]. 15 Oktober 2019. Verfügbar unter: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
Borghoff, Birgitta, and Jasmina Gloor. 2019. “Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit.” Entrepreneurial Storytelling Blog, October. https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/.
Borghoff, Birgitta, and Jasmina Gloor. “Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit.” Entrepreneurial Storytelling Blog, Oct. 2019, https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/.
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