Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert
Authors: Bächler, Jesse Raymond
et. al: No
Published in: KMU-Magazin
Volume(Issue): 2022
Issue: 10
Page(s): 2
Pages to: 4
Issue Date: 2022
Publisher / Ed. Institution: Engeli
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: In unserer «reputation economy» zählt besonders die politische Positionierung und damit eine neue Marketing-Strategie: «Marken-Aktivismus». Topmarken verdanken ihre solide Reputation auch einem gesellschaftlichen Engagement. Der Markt belohnt, dass sie nicht nur wirtschaftlich, sondern auch sozial respektive ökologisch «das Richtige» tun.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/26849
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Bächler, J. R. (2022). Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert. KMU-Magazin, 2022(10), 2–4.
Bächler, J.R. (2022) ‘Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert’, KMU-Magazin, 2022(10), pp. 2–4.
J. R. Bächler, “Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert,” KMU-Magazin, vol. 2022, no. 10, pp. 2–4, 2022.
BÄCHLER, Jesse Raymond, 2022. Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert. KMU-Magazin. 2022. Bd. 2022, Nr. 10, S. 2–4
Bächler, Jesse Raymond. 2022. “Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert.” KMU-Magazin 2022 (10): 2–4.
Bächler, Jesse Raymond. “Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges Schwert.” KMU-Magazin, vol. 2022, no. 10, 2022, pp. 2–4.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.