Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel
Authors: Buchwalder, Stefan
Gedik-Duman, Damla
Glaser, Nathalie
Hess, Murielle
Keller, Vera
Kienberger, Rebecca
Kutay, Eylem
Siegenthaler, Lea
Stocker, Lynn
Pflaum, Sonja
et. al: No
Published in: ius.full
Volume(Issue): 2017
Issue: 5
Page(s): 121
Pages to: 127
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Schulthess
ISSN: 1660-3427
Language: German
Subject (DDC): 340: Law
378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/26044
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Buchwalder, S., Gedik-Duman, D., Glaser, N., Hess, M., Keller, V., Kienberger, R., Kutay, E., Siegenthaler, L., Stocker, L., & Pflaum, S. (2017). Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel. ius.full, 2017(5), 121–127.
Buchwalder, S. et al. (2017) ‘Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel’, ius.full, 2017(5), pp. 121–127.
S. Buchwalder et al., “Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel,” ius.full, vol. 2017, no. 5, pp. 121–127, 2017.
BUCHWALDER, Stefan, Damla GEDIK-DUMAN, Nathalie GLASER, Murielle HESS, Vera KELLER, Rebecca KIENBERGER, Eylem KUTAY, Lea SIEGENTHALER, Lynn STOCKER und Sonja PFLAUM, 2017. Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel. ius.full. 2017. Bd. 2017, Nr. 5, S. 121–127
Buchwalder, Stefan, Damla Gedik-Duman, Nathalie Glaser, Murielle Hess, Vera Keller, Rebecca Kienberger, Eylem Kutay, Lea Siegenthaler, Lynn Stocker, and Sonja Pflaum. 2017. “Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel.” ius.full 2017 (5): 121–27.
Buchwalder, Stefan, et al. “Forschendes Lernen an der Juristischen Fakultät der Universität Basel.” ius.full, vol. 2017, no. 5, 2017, pp. 121–27.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.