Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium |
Authors: | Coenen, Christian Pfenninger, Mirjam von Felten, Daniel |
et. al: | No |
Published in: | fmpro service |
Volume(Issue): | 2018 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 12 |
Pages to: | 13 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | fmpro, Schweizerischer Verband für Facility Management und Maintenance |
ISSN: | 1664-6312 |
Language: | German |
Subjects: | Bildung; Facility Management |
Subject (DDC): | 378: Higher education |
Abstract: | Kritisches Denken, Kommunikation, Kreativität und Kollaboration gelten allgemein als zentrale Schlüsselkompetenzen. Das IFM an der ZHAW geht neue Wege zur Stärkung dieser Kompetenzen im Facility Management. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/22218 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C., Pfenninger, M., & von Felten, D. (2018). Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium. fmpro service, 2018(3), 12–13.
Coenen, C., Pfenninger, M. and von Felten, D. (2018) ‘Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium’, fmpro service, 2018(3), pp. 12–13.
C. Coenen, M. Pfenninger, and D. von Felten, “Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium,” fmpro service, vol. 2018, no. 3, pp. 12–13, 2018.
COENEN, Christian, Mirjam PFENNINGER und Daniel VON FELTEN, 2018. Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium. fmpro service. 2018. Bd. 2018, Nr. 3, S. 12–13
Coenen, Christian, Mirjam Pfenninger, and Daniel von Felten. 2018. “Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium.” fmpro service 2018 (3): 12–13.
Coenen, Christian, et al. “Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium.” fmpro service, vol. 2018, no. 3, 2018, pp. 12–13.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.