Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium
Authors: Coenen, Christian
Pfenninger, Mirjam
von Felten, Daniel
et. al: No
Published in: fmpro service
Volume(Issue): 2018
Issue: 3
Page(s): 12
Pages to: 13
Issue Date: 2018
Publisher / Ed. Institution: fmpro, Schweizerischer Verband für Facility Management und Maintenance
ISSN: 1664-6312
Language: German
Subjects: Bildung; Facility Management
Subject (DDC): 378: Higher education
Abstract: Kritisches Denken, Kommunikation, Kreativität und Kollaboration gelten allgemein als zentrale Schlüsselkompetenzen. Das IFM an der ZHAW geht neue Wege zur Stärkung dieser Kompetenzen im Facility Management.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/22218
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C., Pfenninger, M., & von Felten, D. (2018). Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium. fmpro service, 2018(3), 12–13.
Coenen, C., Pfenninger, M. and von Felten, D. (2018) ‘Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium’, fmpro service, 2018(3), pp. 12–13.
C. Coenen, M. Pfenninger, and D. von Felten, “Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium,” fmpro service, vol. 2018, no. 3, pp. 12–13, 2018.
COENEN, Christian, Mirjam PFENNINGER und Daniel VON FELTEN, 2018. Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium. fmpro service. 2018. Bd. 2018, Nr. 3, S. 12–13
Coenen, Christian, Mirjam Pfenninger, and Daniel von Felten. 2018. “Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium.” fmpro service 2018 (3): 12–13.
Coenen, Christian, et al. “Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-Studium.” fmpro service, vol. 2018, no. 3, 2018, pp. 12–13.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.