Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten |
Authors: | Muri Koller, Gabriela |
et. al: | No |
Published in: | Eventisierung der Stadt |
Editors of the parent work: | Muri Koller, Gabriela Späti, Daniel Klaus, Philipp Müller, Francis |
Page(s): | 100 |
Pages to: | 109 |
Issue Date: | 2019 |
Publisher / Ed. Institution: | Jovis Verlag |
Publisher / Ed. Institution: | Berlin |
ISBN: | 978-3-86859-493-5 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 307: Communities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19140 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
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Muri Koller, G. (2019). Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten. In G. Muri Koller, D. Späti, P. Klaus, & F. Müller (eds.), Eventisierung der Stadt (pp. 100–109). Jovis Verlag.
Muri Koller, G. (2019) ‘Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten’, in G. Muri Koller et al. (eds) Eventisierung der Stadt. Berlin: Jovis Verlag, pp. 100–109.
G. Muri Koller, “Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten,” in Eventisierung der Stadt, G. Muri Koller, D. Späti, P. Klaus, and F. Müller, Eds. Berlin: Jovis Verlag, 2019, pp. 100–109.
MURI KOLLER, Gabriela, 2019. Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten. In: Gabriela MURI KOLLER, Daniel SPÄTI, Philipp KLAUS und Francis MÜLLER (Hrsg.), Eventisierung der Stadt. Berlin: Jovis Verlag. S. 100–109. ISBN 978-3-86859-493-5
Muri Koller, Gabriela. 2019. “Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten.” In Eventisierung der Stadt, edited by Gabriela Muri Koller, Daniel Späti, Philipp Klaus, and Francis Müller, 100–109. Berlin: Jovis Verlag.
Muri Koller, Gabriela. “Stadtidentität als Produkt : Cultural Brokers als Produzenten.” Eventisierung der Stadt, edited by Gabriela Muri Koller et al., Jovis Verlag, 2019, pp. 100–9.
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