Publication type: Conference paper
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die 'Energiemanagement-Schulung' : ein Fallbeispiel
Authors: Signer, Tabea
Weise, Andrea
et. al: No
Proceedings: Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019
Editors of the parent work: Scholz-Minkwitz, Esther
Minkwitz, Kirsten
Page(s): 135
Pages to: 151
Conference details: Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019, Bochum, 8.-9. November 2019
Issue Date: Nov-2019
Series: Neue Reihe Ergotherapie / Reihe 10 / Fachbereich Neurologie
Series volume: 20
Publisher / Ed. Institution: Schulz-Kirchner
Publisher / Ed. Institution: Idstein
ISBN: 978-3-8248-1253-0
978-3-8248-9957-9
Language: German
Subjects: Patientenedukation; Ergotherapie
Subject (DDC): 615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19048
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Signer, T., & Weise, A. (2019). Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die ‘Energiemanagement-Schulung’ : ein Fallbeispiel [Conference paper]. In E. Scholz-Minkwitz & K. Minkwitz (eds.), Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019 (pp. 135–151). Schulz-Kirchner.
Signer, T. and Weise, A. (2019) ‘Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die “Energiemanagement-Schulung” : ein Fallbeispiel’, in E. Scholz-Minkwitz and K. Minkwitz (eds) Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019. Idstein: Schulz-Kirchner, pp. 135–151.
T. Signer and A. Weise, “Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die ‘Energiemanagement-Schulung’ : ein Fallbeispiel,” in Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019, Nov. 2019, pp. 135–151.
SIGNER, Tabea und Andrea WEISE, 2019. Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die ‚Energiemanagement-Schulung‘ : ein Fallbeispiel. In: Esther SCHOLZ-MINKWITZ und Kirsten MINKWITZ (Hrsg.), Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019. Conference paper. Idstein: Schulz-Kirchner. November 2019. S. 135–151. ISBN 978-3-8248-1253-0
Signer, Tabea, and Andrea Weise. 2019. “Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die ‘Energiemanagement-Schulung’ : ein Fallbeispiel.” Conference paper. In Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019, edited by Esther Scholz-Minkwitz and Kirsten Minkwitz, 135–51. Idstein: Schulz-Kirchner.
Signer, Tabea, and Andrea Weise. “Betätigungsorientierte Patientenedukation und Kompensation im stationären Rehabilitations-Alltag : die ‘Energiemanagement-Schulung’ : ein Fallbeispiel.” Lebensweltorientierung in der Neurologie - Ergotherapeuten als Komplizen für Teilhabe : Herbsttagung DVE des Fachausschusses Neurologie 2019, edited by Esther Scholz-Minkwitz and Kirsten Minkwitz, Schulz-Kirchner, 2019, pp. 135–51.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.