Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: CRM : Tops, Flops & Trends 2009
Authors: Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Jenni, Claudia
Published in: Jahrbuch Marketing
Page(s): 220
Pages to: 223
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: Kömedia
ISSN: 1662-8276
Language: German
Subjects: Marketing; Trends; Flops; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Die wirtschaftliche Situation hat klare Auswirkungen auf CRM. Einerseits fokussieren Unternehmen auf den Aufbau von Vertrauen zu Kunden und demonstrieren ihnen gegenüber Wertschätzung. Zum anderen besteht zunehmend Handlungsbedarf aufgrund der zunehmend sinkenden Mitarbeiterzufriedenheit. Dies zeigt die dritte Trendstudie "Swiss CRM" der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15960
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Hannich, F., & Jenni, C. (2010). CRM : Tops, Flops & Trends 2009. Jahrbuch Marketing, 220–223.
Rüeger, B., Hannich, F. and Jenni, C. (2010) ‘CRM : Tops, Flops & Trends 2009’, Jahrbuch Marketing, pp. 220–223.
B. Rüeger, F. Hannich, and C. Jenni, “CRM : Tops, Flops & Trends 2009,” Jahrbuch Marketing, pp. 220–223, 2010.
RÜEGER, Brian, Frank HANNICH und Claudia JENNI, 2010. CRM : Tops, Flops & Trends 2009. Jahrbuch Marketing. 2010. S. 220–223
Rüeger, Brian, Frank Hannich, and Claudia Jenni. 2010. “CRM : Tops, Flops & Trends 2009.” Jahrbuch Marketing, 220–23.
Rüeger, Brian, et al. “CRM : Tops, Flops & Trends 2009.” Jahrbuch Marketing, 2010, pp. 220–23.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.