Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings? |
Authors: | Szyszka, Peter |
Published in: | Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln |
Editors of the parent work: | Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV |
Page(s): | 181 |
Pages to: | 196 |
Issue Date: | 2004 |
Series: | Praktischer Journalismus |
Series volume: | 58 |
Publisher / Ed. Institution: | UVK |
Publisher / Ed. Institution: | Konstanz |
ISBN: | 3-89669-415-4 978-3-89669-415-7 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14770 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2004). Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings? In Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV (ed.), Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln (pp. 181–196). UVK.
Szyszka, P. (2004) ‘Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings?’, in Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV (ed.) Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln. Konstanz: UVK, pp. 181–196.
P. Szyszka, “Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings?,” in Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln, Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV, Ed. Konstanz: UVK, 2004, pp. 181–196.
SZYSZKA, Peter, 2004. Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings? In: Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV (Hrsg.), Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln. Konstanz: UVK. S. 181–196. ISBN 3-89669-415-4
Szyszka, Peter. 2004. “Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings?” In Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln, edited by Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV, 181–96. Konstanz: UVK.
Szyszka, Peter. “Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings?” Fachjournalismus : Expertenwissen professionell vermitteln, edited by Deutscher Fachjournalisten-Verband DFJV, UVK, 2004, pp. 181–96.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.