Publication type: | Conference paper |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada |
Authors: | Stotz, Daniel |
Proceedings: | Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l'allemand et le français comme langues d'enseignement : le bilinguisme à travers l'école |
Editors of the parent work: | Watts, Richard James Andres, Franz |
Page(s): | 37 |
Pages to: | 40 |
Conference details: | Symposium «Unterrichtssprache Französisch/Deutsch», Bern, 15.-17. November 1988 |
Issue Date: | 1991 |
Series: | Publikation der Akademischen Kommission der Universität Bern |
Publisher / Ed. Institution: | Haupt |
Publisher / Ed. Institution: | Bern |
ISBN: | 3-258-04294-2 |
Language: | German |
Subjects: | Schule; Unterricht; Zweisprachigkeit; Deutsch; Schweiz; Französisch; Zweisprachiger Unterricht; Schweiz |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
Further description: | Beiträge in Deutsch und Französisch |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14470 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stotz, D. (1991). Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada [Conference paper]. In R. J. Watts & F. Andres (eds.), Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école (pp. 37–40). Haupt.
Stotz, D. (1991) ‘Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada’, in R.J. Watts and F. Andres (eds) Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école. Bern: Haupt, pp. 37–40.
D. Stotz, “Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada,” in Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école, 1991, pp. 37–40.
STOTZ, Daniel, 1991. Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada. In: Richard James WATTS und Franz ANDRES (Hrsg.), Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école. Conference paper. Bern: Haupt. 1991. S. 37–40. ISBN 3-258-04294-2
Stotz, Daniel. 1991. “Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada.” Conference paper. In Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école, edited by Richard James Watts and Franz Andres, 37–40. Bern: Haupt.
Stotz, Daniel. “Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada.” Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école, edited by Richard James Watts and Franz Andres, Haupt, 1991, pp. 37–40.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.