Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Aufbau und Nutzung von Marktpositionen
Authors: Dähler, Rolf
Krauskopf, Patrick
Strebel, Mario
Published in: Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht
Editors of the parent work: Geiser, Thomas
Krauskopf, Patrick
Münch, Peter
Page(s): 267
Pages to: 324
Issue Date: 2005
Series: Handbücher für die Anwaltspraxis
Series volume: 9
Publisher / Ed. Institution: Helbing & Lichtenhahn
Publisher / Ed. Institution: Basel
ISBN: 978-3-7190-2284-6
Language: German
Subjects: Marktmacht; Wettbewerbsrecht
Subject (DDC): 343: Property, finance, tax and commercial law (CH)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13367
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Regulation and Competition (IRW)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Dähler, R., Krauskopf, P., & Strebel, M. (2005). Aufbau und Nutzung von Marktpositionen. In T. Geiser, P. Krauskopf, & P. Münch (eds.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht (pp. 267–324). Helbing & Lichtenhahn.
Dähler, R., Krauskopf, P. and Strebel, M. (2005) ‘Aufbau und Nutzung von Marktpositionen’, in T. Geiser, P. Krauskopf, and P. Münch (eds) Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 267–324.
R. Dähler, P. Krauskopf, and M. Strebel, “Aufbau und Nutzung von Marktpositionen,” in Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, T. Geiser, P. Krauskopf, and P. Münch, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 267–324.
DÄHLER, Rolf, Patrick KRAUSKOPF und Mario STREBEL, 2005. Aufbau und Nutzung von Marktpositionen. In: Thomas GEISER, Patrick KRAUSKOPF und Peter MÜNCH (Hrsg.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 267–324. ISBN 978-3-7190-2284-6
Dähler, Rolf, Patrick Krauskopf, and Mario Strebel. 2005. “Aufbau und Nutzung von Marktpositionen.” In Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Geiser, Patrick Krauskopf, and Peter Münch, 267–324. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Dähler, Rolf, et al. “Aufbau und Nutzung von Marktpositionen.” Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Geiser et al., Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 267–324.


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