Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://doi.org/10.21256/zhaw-4836
Publikationstyp: | Konferenz: Poster |
Art der Begutachtung: | Peer review (Abstract) |
Titel: | Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge? |
Autor/-in: | Dumont, Elisabeth Fuchs, Hans Ulrich |
DOI: | 10.21256/zhaw-4836 |
Angaben zur Konferenz: | 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018 |
Erscheinungsdatum: | 2018 |
Verlag / Hrsg. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Sprache: | Englisch |
Fachgebiet (DDC): | 530: Physik |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12039 |
Volltext Version: | Publizierte Version |
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): | Lizenz gemäss Verlagsvertrag |
Departement: | School of Engineering |
Organisationseinheit: | Institut für Angewandte Mathematik und Physik (IAMP) |
Enthalten in den Sammlungen: | Publikationen School of Engineering |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
2018_Dumont_Can_explicit_modeling_of_dynamical_systems.pdf | 3.33 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Zur Langanzeige
Dumont, E., & Fuchs, H. U. (2018). Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge? 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. https://doi.org/10.21256/zhaw-4836
Dumont, E. and Fuchs, H.U. (2018) ‘Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge?’, in 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4836.
E. Dumont and H. U. Fuchs, “Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge?,” in 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018, 2018. doi: 10.21256/zhaw-4836.
DUMONT, Elisabeth und Hans Ulrich FUCHS, 2018. Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge? In: 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. Conference poster. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. 2018
Dumont, Elisabeth, and Hans Ulrich Fuchs. 2018. “Can Explicit Modeling of Dynamical Systems in Physics Change Students’ Beliefs Concerning the Nature of Scientific Knowledge?” Conference poster. In 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4836.
Dumont, Elisabeth, and Hans Ulrich Fuchs. “Can Explicit Modeling of Dynamical Systems in Physics Change Students’ Beliefs Concerning the Nature of Scientific Knowledge?” 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2018, https://doi.org/10.21256/zhaw-4836.
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.