Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://doi.org/10.21256/zhaw-4836
Publikationstyp: Konferenz: Poster
Art der Begutachtung: Peer review (Abstract)
Titel: Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge?
Autor/-in: Dumont, Elisabeth
Fuchs, Hans Ulrich
DOI: 10.21256/zhaw-4836
Angaben zur Konferenz: 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018
Erscheinungsdatum: 2018
Verlag / Hrsg. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Sprache: Englisch
Fachgebiet (DDC): 530: Physik
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12039
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Lizenz gemäss Verlagsvertrag
Departement: School of Engineering
Organisationseinheit: Institut für Angewandte Mathematik und Physik (IAMP)
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen School of Engineering

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
2018_Dumont_Can_explicit_modeling_of_dynamical_systems.pdf3.33 MBAdobe PDFMiniaturbild
Öffnen/Anzeigen
Zur Langanzeige
Dumont, E., & Fuchs, H. U. (2018). Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge? 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. https://doi.org/10.21256/zhaw-4836
Dumont, E. and Fuchs, H.U. (2018) ‘Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge?’, in 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4836.
E. Dumont and H. U. Fuchs, “Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge?,” in 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018, 2018. doi: 10.21256/zhaw-4836.
DUMONT, Elisabeth und Hans Ulrich FUCHS, 2018. Can explicit modeling of dynamical systems in physics change students’ beliefs concerning the nature of scientific knowledge? In: 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. Conference poster. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. 2018
Dumont, Elisabeth, and Hans Ulrich Fuchs. 2018. “Can Explicit Modeling of Dynamical Systems in Physics Change Students’ Beliefs Concerning the Nature of Scientific Knowledge?” Conference poster. In 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4836.
Dumont, Elisabeth, and Hans Ulrich Fuchs. “Can Explicit Modeling of Dynamical Systems in Physics Change Students’ Beliefs Concerning the Nature of Scientific Knowledge?” 11th International Conference on Conceptual Change: «Epistemic Cognition and Conceptual Change», Klagenfurt, Austria, 29 August - 1 September 2018, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2018, https://doi.org/10.21256/zhaw-4836.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.