Publikationstyp: Buchbeitrag
Art der Begutachtung: Editorial review
Titel: MOOCs : a three dimensions analysis of impact in higher education
Autor/-in: Lübcke, Maren
Javet, Fabienne
Scepanović, Snezana
DOI: 10.4018/978-1-4666-9577-1.ch031
Erschienen in: Handbook of research on learning outcomes and opportunities in the digital age
Herausgeber/-in des übergeordneten Werkes: Victor C. X., Wang
Seite(n): 703
Seiten bis: 720
Erscheinungsdatum: 2016
Reihe: Advances in educational technologies and instructional design
Verlag / Hrsg. Institution: IGI Global
Verlag / Hrsg. Institution: Pensilvania
ISBN: 978-1-4666-9577-1
978-1-4666-9578-8
Sprache: Englisch
Fachgebiet (DDC): 378: Hochschulbildung
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11771
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Lizenz gemäss Verlagsvertrag
Departement: School of Management and Law
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen School of Management and Law

Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Lübcke, M., Javet, F., & Scepanović, S. (2016). MOOCs : a three dimensions analysis of impact in higher education. In W. Victor C. X. (Ed.), Handbook of research on learning outcomes and opportunities in the digital age (pp. 703–720). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-4666-9577-1.ch031
Lübcke, M., Javet, F. and Scepanović, S. (2016) ‘MOOCs : a three dimensions analysis of impact in higher education’, in W. Victor C. X. (ed.) Handbook of research on learning outcomes and opportunities in the digital age. Pensilvania: IGI Global, pp. 703–720. Available at: https://doi.org/10.4018/978-1-4666-9577-1.ch031.
M. Lübcke, F. Javet, and S. Scepanović, “MOOCs : a three dimensions analysis of impact in higher education,” in Handbook of research on learning outcomes and opportunities in the digital age, W. Victor C. X., Ed. Pensilvania: IGI Global, 2016, pp. 703–720. doi: 10.4018/978-1-4666-9577-1.ch031.
LÜBCKE, Maren, Fabienne JAVET und Snezana SCEPANOVIĆ, 2016. MOOCs : a three dimensions analysis of impact in higher education. In: Wang VICTOR C. X. (Hrsg.), Handbook of research on learning outcomes and opportunities in the digital age. Pensilvania: IGI Global. S. 703–720. ISBN 978-1-4666-9577-1
Lübcke, Maren, Fabienne Javet, and Snezana Scepanović. 2016. “MOOCs : A Three Dimensions Analysis of Impact in Higher Education.” In Handbook of Research on Learning Outcomes and Opportunities in the Digital Age, edited by Wang Victor C. X., 703–20. Pensilvania: IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-4666-9577-1.ch031.
Lübcke, Maren, et al. “MOOCs : A Three Dimensions Analysis of Impact in Higher Education.” Handbook of Research on Learning Outcomes and Opportunities in the Digital Age, edited by Wang Victor C. X., IGI Global, 2016, pp. 703–20, https://doi.org/10.4018/978-1-4666-9577-1.ch031.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.