Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept?
Authors: Minonne, Clemente
Published in: Wissensmanagement
Volume(Issue): 2008
Issue: 8
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Büro für Medien
ISSN: 1438-4426
Language: German
Subjects: Wissensmanagement; Knowledge management; Integrative approach; ZWI
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
Abstract: Wissensmanagement ist ein polychromes Gebilde, das Akademiker und Praktiker schon weit über zwei Jahrzehnte beschäftigt. Diese Management-Disziplin beinhaltet eine Bandbreite von Praktiken, um Wissen zu identifizieren, zu erzeugen, darzustellen, zu verteilen oder wiederzuverwenden. Nach wie vor sind die Experten jedoch auf der Suche nach den tatsächlichen Erfolgsfaktoren des Wissensmanagements. Eine aktuelle Studie hat nun versucht, genau diese Tools, Methoden und Aspekte zu ermitteln.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10208
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Business Information Technology (IWI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Minonne, C. (2008). Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept? Wissensmanagement, 2008(8).
Minonne, C. (2008) ‘Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept?’, Wissensmanagement, 2008(8).
C. Minonne, “Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept?,” Wissensmanagement, vol. 2008, no. 8, 2008.
MINONNE, Clemente, 2008. Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept? Wissensmanagement. 2008. Bd. 2008, Nr. 8
Minonne, Clemente. 2008. “Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept?” Wissensmanagement 2008 (8).
Minonne, Clemente. “Wissensmanagement : wie lautet das Erfolgsrezept?” Wissensmanagement, vol. 2008, no. 8, 2008.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.