Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum
Authors: Negri, Christoph
Published in: Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute
Volume(Issue): 3
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: Jobindex
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Language: German
Subjects: Lernen; Erwachsenenbildung; Personalentwicklung
Subject (DDC): 150: Psychology
658.3: Human resource management
Further description: Jahrbuch Personalentwicklung : "HR-today"-Beilage für berufliche Aus- und Weiterbildung (4x jährlich, 2002 - 2006)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7671
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Negri, C. (2005). Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum. In Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute (Vol. 3). Jobindex.
Negri, C. (2005) ‘Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum’, in Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute. Zürich: Jobindex.
C. Negri, “Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum,” in Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute, vol. 3, Zürich: Jobindex, 2005.
NEGRI, Christoph, 2005. Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum. In: Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute. Zürich: Jobindex
Negri, Christoph. 2005. “Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum.” In Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute. Vol. 3. Zürich: Jobindex.
Negri, Christoph. “Erwachsene lernen nicht im luftleeren Raum.” Personalentwicklung : Jahrbuch für Ausbildungs- und Personalfachleute, vol. 3, Jobindex, 2005.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.