Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-727
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie |
Authors: | Brogle, Stefanie |
Advisors / Reviewers: | Rechsteiner, Doris |
DOI: | 10.21256/zhaw-727 |
Extent: | 62 |
Issue Date: | 2012 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/727 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ba0202.pdf | 7.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Brogle, S. (2012). Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-727
Brogle, S. (2012) Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-727.
S. Brogle, “Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2012. doi: 10.21256/zhaw-727.
BROGLE, Stefanie, 2012. Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Brogle, Stefanie. 2012. “Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-727.
Brogle, Stefanie. Vergleich von Repondern und Non-Respondern in der stationären Psychotherapie. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2012, https://doi.org/10.21256/zhaw-727.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.