Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Multimediale Programme gestalten für den Unterricht
Authors: Perrin, Daniel
Conference details: Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996
Issue Date: Jun-1996
Language: German
Subjects: IAM-Tagungsbeitrag
Subject (DDC): 005: Computer programming, programs and data
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6755
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (1996, June). Multimediale Programme gestalten für den Unterricht. Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996.
Perrin, D. (1996) ‘Multimediale Programme gestalten für den Unterricht’, in Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996.
D. Perrin, “Multimediale Programme gestalten für den Unterricht,” in Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996, Jun. 1996.
PERRIN, Daniel, 1996. Multimediale Programme gestalten für den Unterricht. In: Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996. Conference presentation. Juni 1996
Perrin, Daniel. 1996. “Multimediale Programme gestalten für den Unterricht.” Conference presentation. In Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996.
Perrin, Daniel. “Multimediale Programme gestalten für den Unterricht.” Tagung der Vereine «Geschichte und Informatik» und «Datenbank Schweizerischer Kulturgüter», Bern, Juni 1996, 1996.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.