Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Best Practice : SPAR |
Authors: | Fricker, Wolfgang Suvada, Adrienne |
Published in: | Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis |
Editors of the parent work: | Rüeger, Brian Hannich, Frank Fuchs, Rainer Müller, Steffen Klaas, Michael Suvada, Adrienne |
Page(s): | 163 |
Pages to: | 174 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 978-3-7910-4313-5 |
Language: | German |
Subjects: | Marketing; Emotion; Marketingkampagne |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6375 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Fricker, W., & Suvada, A. (2018). Best Practice : SPAR. In B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, & A. Suvada (eds.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis (pp. 163–174). Schäffer-Poeschel.
Fricker, W. and Suvada, A. (2018) ‘Best Practice : SPAR’, in B. Rüeger et al. (eds) Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 163–174.
W. Fricker and A. Suvada, “Best Practice : SPAR,” in Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, and A. Suvada, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 163–174.
FRICKER, Wolfgang und Adrienne SUVADA, 2018. Best Practice : SPAR. In: Brian RÜEGER, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Steffen MÜLLER, Michael KLAAS und Adrienne SUVADA (Hrsg.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 163–174. ISBN 978-3-7910-4313-5
Fricker, Wolfgang, and Adrienne Suvada. 2018. “Best Practice : SPAR.” In Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Steffen Müller, Michael Klaas, and Adrienne Suvada, 163–74. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Fricker, Wolfgang, and Adrienne Suvada. “Best Practice : SPAR.” Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger et al., Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 163–74.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.