Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation |
Authors: | Stücheli-Herlach, Peter |
DOI: | 10.1007/978-3-658-15745-6_12 |
Published in: | Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten |
Editors of the parent work: | Schach, Annika Christoph, Cathrin |
Page(s): | 171 |
Pages to: | 190 |
Issue Date: | 2017 |
Series: | Springer Reference Sozialwissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-658-15744-9 |
Language: | German |
Subjects: | Message Design; Organisationskommunikation; Public Storytelling |
Subject (DDC): | 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5931 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
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Stücheli-Herlach, P. (2017). Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation. In A. Schach & C. Christoph (eds.), Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten (pp. 171–190). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_12
Stücheli-Herlach, P. (2017) ‘Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation’, in A. Schach and C. Christoph (eds) Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten. Wiesbaden: Springer, pp. 171–190. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_12.
P. Stücheli-Herlach, “Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation,” in Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, A. Schach and C. Christoph, Eds. Wiesbaden: Springer, 2017, pp. 171–190. doi: 10.1007/978-3-658-15745-6_12.
STÜCHELI-HERLACH, Peter, 2017. Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation. In: Annika SCHACH und Cathrin CHRISTOPH (Hrsg.), Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten. Wiesbaden: Springer. S. 171–190. ISBN 978-3-658-15744-9
Stücheli-Herlach, Peter. 2017. “Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation.” In Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, edited by Annika Schach and Cathrin Christoph, 171–90. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_12.
Stücheli-Herlach, Peter. “Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer Organisation.” Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, edited by Annika Schach and Cathrin Christoph, Springer, 2017, pp. 171–90, https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_12.
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