Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs |
Authors: | Perrin, Daniel |
Published in: | Schreiben am Arbeitsplatz |
Page(s): | 153 |
Pages to: | 178 |
Issue Date: | 2005 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-531-14732-1 |
Language: | German |
Subjects: | Recontextualisation; Writing research; Media discourse; Work place |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 650: Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5616 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2005). Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs. In Schreiben am Arbeitsplatz (pp. 153–178). Springer.
Perrin, D. (2005) ‘Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs’, in Schreiben am Arbeitsplatz. Wiesbaden: Springer, pp. 153–178.
D. Perrin, “Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs,” in Schreiben am Arbeitsplatz, Wiesbaden: Springer, 2005, pp. 153–178.
PERRIN, Daniel, 2005. Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs. In: Schreiben am Arbeitsplatz. Wiesbaden: Springer. S. 153–178. ISBN 978-3-531-14732-1
Perrin, Daniel. 2005. “Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs.” In Schreiben am Arbeitsplatz, 153–78. Wiesbaden: Springer.
Perrin, Daniel. “Zwischen Vermittlung und Instrumentalisierung : die Rekontextualisierung im Mediendiskurs.” Schreiben am Arbeitsplatz, Springer, 2005, pp. 153–78.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.