Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden
Authors: Coenen, Christian
Published in: Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship
Editors of the parent work: Ringlstetter, M.
Page(s): 71
Pages to: 89
Issue Date: 2006
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3561
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2006). Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden. In M. Ringlstetter (ed.), Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship (pp. 71–89). Gabler.
Coenen, C. (2006) ‘Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden’, in M. Ringlstetter (ed.) Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship. Wiesbaden: Gabler, pp. 71–89.
C. Coenen, “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden,” in Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, M. Ringlstetter, Ed. Wiesbaden: Gabler, 2006, pp. 71–89.
COENEN, Christian, 2006. Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden. In: M. RINGLSTETTER (Hrsg.), Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship. Wiesbaden: Gabler. S. 71–89
Coenen, Christian. 2006. “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden.” In Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, edited by M. Ringlstetter, 71–89. Wiesbaden: Gabler.
Coenen, Christian. “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden.” Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, edited by M. Ringlstetter, Gabler, 2006, pp. 71–89.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.